Szczegóły
Mechanizm korbowy z nowej grupy przeznaczony jest do obsługi napędów rowerowych 3 x 9 przełożeń . Model FC-M4050 jest dedykowany do rowerów górskich.
Posiada demontowalne tarcze z przełożeniami 40 x 30 x 22 zęby. 2-elementowa konstrukcja mechanizmu korbowego.
Specyfikacja techniczna:
- mechanizm korbowy
- śrubę regulującą luz podczas montażu mechanizmu korbowego
Grupa produktowa: Alivio 2015
Model: FC-M4050
Tylna kompatybilność: 9 przełożeń
Największa zębatka: 40 zębów, stalowa
Środkowa zębatka: 30 zębów, stalowa
Najmniejsza zębatka: 22 zęby, stalowa
Długość ramienia: 175 mm
Standard mocowania: Hollowtech II, 2-Piece Crankset (np. Shimano SM-BB52, SM-BB70).
UWAGA! Łożysk nie ma w komplecie!
Osłona łańcucha: TAK
Średnica gwintu do mocowania pedałów: 9/16"
Średnia waga produktu: 1040 g
Zastosowane technologie Shimano:
2-elementowa konstrukcja mechanizmu korbowego .
Zintegrowane ramię mechanizmu i oś suportu zapewniają zwiększoną sztywność przy zmniejszonej wadze.
Szersze rozmieszczenie łożysk zwiększa sztywność , dzięki czemu siła pedałowania zostaje efektywniej przeniesiona na napęd roweru.
Zastosowane precyzyjne łożyska.
Dzięki nim nie trzeba zbyt często zajmować się konserwacją, a także bardzo upraszcza to montaż mechanizmu korbowego. Koronki HyperGlide.
Cechą specjalnie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające lepszą kontrolę łańcucha podczas zmiany przełożenia.
Koronki HG przeprowadzają łańcuch szybko i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia.
Konwencjonalne koronki powodują, że łańcuch podnosi się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z efektywnym napędem.
System ten charakteryzują trzy cechy:
Optymalne przełożenie dla każdego rozmiaru koła - im większe koło, tym większy zakres kaset niezbędny do utrzymania lekkiego pedałowania.
Zaawansowany system zmiany przedniego przełożenia - kombinacje przełożeń dostosowane do każdego rozmiaru koła tak, by zmniejszyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy małej różnicy przełożeń z przodu.
Poprawiony prześwit opony zwiększający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.